Fredagen

HEEELT FAKKING SJUUUKT!!!

Började med att vakna och fixa mig sen in till stan och möta Sanel, Eric, Jotte, David & någon mer. Så vi drog och köpte förkröksdricka, sen drog vi till Delsjön och förkröka chill! Sen blev vi packade som fan, heeelt borta! Och då blev min mobil snodd utav några från Kosovo som spelar i Gothia Cup. Men den fick man tillbaka snabbt efter lite smisk på idioterna. Men smisket slutade inte där, en flicka blev våldtagen av dem också så dem fick ännu mera! Hatar verkligen när killar använder våld mot tjejer!!! Kan döda den skyldige då! Men Terry, som mötte upp oss efter Delsjön var ensam och då ringer han Eric och säger att tre killar hoppde på honom. Så Sanel säger att han är full och på Parken så därför det låter så, men så hör vi en polishund skälla och där ser man bakom hörnet så står Terry upp med en polis som håller i honom och en av dem ligger nere på marken och dem andra två skriker ord "jävla invandare" o.s.v. Sen kommer en till polisbil och då hettsa dem upp Eric som flög på en kille direkt och sen kommer Jag och Jotte :D Sen minns jag inte mer men det kom i alla fall en till polisbil och det blev ännu mera problem, dum som jag är så ska jag rätta snuten (a) Sen drog vi tillbaka mot Parken och träffade två sköna snubbar från Frankrike där och tog det chill med dem ;> Sen fattade inte jag och Jotte vad vi höll på med! Blev fett orolig när Mini ringde och mådde illa, hade dem inte dragit ifrån mig hade det fan blivit taxi till Trollhättan direkt! I alla fall Jotte & jag, vad fan gjorde vi?! Dansade vi eller vad var det :O Såg bara ut som något vet fan vad, men vilken tripp! Jajjá nu behöver man sömn!

Här får ni två nice bilder!


Eric, jag & Jotte framför farsans 2,3 miljoners Aston Martin


Sanel som tar bilden när vi chillar med fransmännen och deras holländare ;>


Kommentarer
Postat av: Anonym

såg dig på avenyn me dina polare :)

2010-07-18 @ 16:38:40
Postat av: eric

de är en audi om jag få bee:D

2010-07-18 @ 19:15:17
Postat av: Tobbe

En Audi har aldrig tanklocket där den här bilen har på den här bilden, Aston Martin, ser ju vem som helst :)

2010-07-19 @ 08:17:14
URL: http://tobbs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0