De senaste dagarna <3

Onsdag:Trevlig dag med Abbe, Sanel, Eric, Terry, Tobbe, Conny, Ali, Jotte på Heden :) Sen åkte Sanel och dem hem jag och Jotte drog till mig och käka Pizza och sen drog vi in till stan igen för att möta upp Alexndra & Felicia :) Så vi mötte upp dem sen drog vi vidare mot Ivan, Pontus, Linus & Tumba och var med dem, Tumba och Pontus stack snabbt så vi resten chilla på Avenyn. Alexandra och Linus hade det mysigt i alla fall ;) Ja i den här bloggen håller vi inte tyst OM INTE JAG VILL! Så vi var ute hela natten och så, Jotte och jag kom hem till min pappa typ halv sju på morgonen och däckade, vaknade 11 och drog vidare mot Ale och sen minns jag inte mer haha!


Torsdag: Minns inte mycket utav torsdagen, var i Kungälv på medeltidsdagarna och sen vet jag fan vad som hände. Blev lite för mycket för mina nerver minns jag, en 40+ snubbe anföll en kvinna och sen satte han sig i bilen igen och då minns jag bara att jag gick fram till hans bil och bad honom att stanna mitt på vägen i Kungälv och innan killen hade hunnit ens veva ner rutan så sparkade jag in den och han fick glaset och min fot rakt i ansiktet och däckade! Men jag hatar när män ger sig på kvinnor så det var värt, fick skjuts hem utav polisen också som var väldigt snälla och tyckte att jag borde öppnat dörren så jag hade sluppit betala rutan och dragit ut snubben istället hahaha! Sköna kopps! Men mer minns jag inte.


Fredag: VIP-kväll på Parken en minut men mest ute och röjjde i stan med Genti, Rickard, Tobbe, David, Sanel, Eric, Terry, Kevin, Pipers, Carl och Nicky! Men Nicky försvann snabbt med två brudar haha! Sen träffade vi Malin och hennes kompis som heter något! Men mycket mer gjorde vi inte den kvällen, vill inte nämna mer med andra ord!


Cibelle & jag, hon var ju tvungen att ta bild på mig så hon kunde tagga på Facebook haha! Dessa små barn :)


Här får ni en bild på mig när jag är som fulast, fakkad & heeelt sleten! Enjoy =)


Jag & Nicky heeelt fakkade och sletna! Enjoy this one to =)


Kevin Sheen


Rickard


Malin & David


Malin & Rickard



Lördag: Börja med att vakna och göra sig i ordning och äta mat med min älskade underbara mamma! :) Sen tog jag, Rickard, Conny och Genti bussen in till stan. Vi drog till Scandinavium direkt och kollade ifall det var mycket folk där men det var det inte så vi drog till Heden och inget där heller så vi drog tillbaka till Scandinavium och skulle äta på Donken där, så Rickard och Conny går in först och Genti står ute med mig och väntar för jag tog en cigg. Så kommer några smuts fram, typ femmankurder. Och började bråka om mitt smink. Hotade mig och allt haha. Sen efte en kvart så kommer den mest uppkäftiga horungen utav dem alla bakifrån och ger mig en box i bakhuvet! Grym du är din äckliga Angeredslyna! Ja, Angered, för där bor du också, känner din syster och hennes goa fitta väldigt bra jävla smuts! Typiskt horor som går på en när dem är över 10 pers, och han bara "så där får du aldrig tjejer mannen". Smart sagt, och så glömmer han bort att jag legat med hans syrra (Y) Skämmig snubbe! Sen går han över på andra sidan vägen för att ragga på en tjej som gav honom en örfil och självklart gick över vägen och skrek "HEJ ARRE!". Det måste ha gjort ont i hans äckliga smutsiga ovärda hjärta :) I alla fall så var det tråkigt där så vi drog och mötte Sanel, Tobbe, Pipers, Eric och Kevin på Drottningstorget och tog spårvagnen hem till Nicky på förkrök. Blev gutt röj där måste jag säga faktist! Sen drog vi in mot Brunnsparken och då försvann alla, Rickard hooka up med en fin blondin såg jag i alla fall! Ingen döljs i den här bloggen som sagt ;) Sen ringde Sanel till Pipers mobil och sa att han var på Heden (?!) och är i bråk med några, så jag och Pipers satte oss i en taxi och åkte i en jävla fart till Heden. Men så kom vi fram och där var Sanel och inget hade hänt och så ser vi Terry från ingenstans också (?!) Så han drog med oss :) Sen tappade alla bort varandra och jag stack och åt på Donken snabbt och så drog jag, Nicky och Pipers till Pontus och dem i lägenheten på Olivedalstorget. Gutt röjj där, mycket shkurrr och man däckade nästan i soffan :) Där var Viberg, Pontus, Tina, Mini och Felicia babe och säkert två-tre till som jag inte kommer ihåg, Macke kom typ klockan 4 dit också :) Tyvär däckade Felicia som man ville träffa så mycket 5 minuter efter man kom dit :/ Sen minns jag inte hur mycket klockan var men Nicky, jag och Pipers drog oss hemåt, mot Nicky med andra ord haha! Jag blev nerslagen av en cykel (???!!!!!??!?!?!) HAHA! Så satte vi oss på spårvagnen mot Nicky och han och Pipers däckade hårt så jag fick hålla mig vaken för att väcka dem när vi kommer fram till Kaggeledstorget. Sen gick vi in till Nicky och däckade steeeeenhåååårt! :) Pipers lämnade lägenheten runt 13-tiden medan jag och Nicky sov gutt och vaknade typ 18. Och nu är det t.o.m måndag. Röjjet för lördagen får räknas in i söndagen också :)


Nicky, Sanel & Terry

Ska försöka slänga in fler bilder i detta inlägg senare under veckan som jag får tag på. Om jag får :) Men nu blir det sömn, pusss!!!

Under dagen kommer jag lägga upp ett inlägg där ni kan kommentera (rösta m.a.o) vilken hårstil ni tycker passar bäst på mig ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

du har legat med halva stan så inte så konstigt men haha dumt sagt utav honom :D

2010-07-27 @ 00:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0