SVAR PÅ TAL OCH DISS

Till den anonyma slynan som kommenterade något om Rahlenfeldts kommentarer, här har du ditt svar hoe och din kommentar är borta, för pinsam! Har haft lite otal grejer om bloggen, hans blogg, med killen, bland annat skämt ut honom totalt på Gossips.se men jag är ärlig och han kom med bevis och jag erkände att han hade rätt. Så han har gjort det förut, kan till och med bevisa det och jag tror inte att han har något emot det, angående hans kommentarer här!


Och till lilla slynan Daniel Paris: SKAFFA DIG ETT LIV, SLUTA STALKA OCH VAR INTE EN SÅN KUKSUGARE BAKOM SKÄRMEN! :) Ber mig suga kuk och allt va? Haha det är ju ditt jobb lilla prostitute trash. Kyss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

idiot, ja e vän med han ?

2010-08-13 @ 02:08:23
Postat av: Linda

idioten som är vän ska inte gå runt anonym

2010-08-13 @ 11:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0